Vrácení a reklamace

Ajaj toto nás mrzí, ale prostě se stane....

Takže:

  1. dejte vědět:  telefonicky (605 970 550) nebo písemně na email (reklamace@floristika.cz) s krátkým popisem důvodu a číslem objednávky nebo faktury (daňového dokladu) - neděláme z toho atomovou vědu :) 
  2. po domluvě prosíme o pečlivé zabalení a odeslání zásilky BEZ dobírky  na adresu: Bří JANDEROVÉ, 56967 Osík 27, kontaktní telefon 605 970 550, info@floristika.cz, pokud bylo placeno dobírkou dopravci, prosíme o číslo účtu do balíku, nebo emailové komunikace, případně pokud chcete vrátit peníze na jiné číslo účtu (jinak vracíme na číslo účtu plátce).
  3. Pokud chcete využít služeb zásilkovny: ID 9852 Potraviny Osík 114 569 67 Osík  - Bří JANDEROVÉ, 56967 Osík 27, kontaktní telefon 605 970 550, info@floristika.cz        
  4. Pokud chcete využít služeb balíkovny: Osík u Litomyšle č.p. 240, 56967, Osík - Bří JANDEROVÉ, 56967 Osík 27, kontaktní telefon 605 970 550, info@floristika.cz          
  5. přijmeme, zpracujeme, vyhodnotíme dle odsouhlasených obchodních pomínek (body: reklamace a odstoupení od smlouvy), vše budeme řešit pokud možno maximálně rychle a ke spokojenosti obou stran

TIP: pro rychlý průběh může využít tento předpřipravený vzor ke stažení, ALE není nutností ;)

 

Míra Jandera

Chcete pomoci?

Mirek Jandera #klukodkytek

Návody a soubory ke stažení


Zasláním formuláře souhlasíte s uchováváním osobních údajů v souladu s ustanovením § 5 zákona č.110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Souhlasíte s tím, aby Vaše osobní údaje, které tímto poskytujete společnosti Bří JANDEROVÉ , byly zpracovány a vedeny v elektronické databázi, pouze pro účely výběrových řízení a maximálně po dobu 1 roku. Souhlas může být kdykoliv písemně nebo elektronicky odvolán.